Lesz boci?

Esemény van!! Majd két hete elkezdte az inszeminátor a hormonkezelést az üszőnkön, mert magától nem akart ivarzani. Fejletlen is volt egy kicsit a petefészke, ezt mutatta ki a vizsgálat. Pedig már 19. hónapos... Szóval három lépcsős hormoninjekció. Pénteken kapta az utolsót, és akkor már látszott rajta, hogy kezd ivarzani. Reggelre már rendesen be is indult. Mondta Janó (az inszeminátor), hogy délelőtt jön. Úgy döntöttem, mivel sípcsont közepéig érő sarat dagasztott a két jómadár a hátsó udvaron, hogy a karámba kapnak enni. kevés olyan dolog van, ami miatt szívesen bemennek, de a széna és az abrak pont ebbe a kategóriába tartozik. kettéosztottam a bálát, és bementek. Mindketten egy helyre. Francba.... a Cirók ilyen felfokozott érzelmi állapotban többet bökdös, mint szokott, a Kesely pedig fél szemmel nézi, és ha bök, akkor megugrik. A karámban éppen meg tud fordulni, ha egyesével van a jószág. Ketten egymás mellett most veszélyes húzás... Az üres karámban állva meglapigattam a csikót, az meg majdnem rúgott. elkezdte a mozdulatot, de abbahagyta... Basszus... az kell, lerúgd a fejem... Inkább közéjük mentem, és a Cirókot kezdtem kicibálni. Inkább most birkózok vele, mint majd kint a sárba, ha jön Janó.... nem kellette magát sokáig, otthagyta a lovat, és átsomfordált nagy kegyesen a másik boxba. Rázártam az ajtót, a csikóét nyitva hagytam. A tehén elszálazgat majd magának, míg tart a fél bála. Aztán bementem. Nemsokára megjött Janó, és mentünk hátra... messziről láttam, hogy mindketten a helyükön, fejjel a szénában... Átküzdöttük magunkat a sártengeren, megnyugtatott Janó, mindenhol ilyen most a helyzet, nem csak az én jószágaim növesztenek lassan úszóhártyákat... én értem hamarabb az ólhoz...
-Na, megellett a lovam! - vigyorogtam vissza
-Tényleg?- kérdezte Janó, majd ő is elvigyorodott-Jajj, de aranyosak!
A ló ette a szénát a földről, és egy szakajtó kis göcsört vietnámi szökevény malac pislogott a szénából....
-Spuri! Gazemberek!!- hajtottam őket, és mint a puskagolyó, kivágódtak. Szerintem a lábuk sem érte a földet, úgy iszkoltak haza, szinte csak egy villanás volt mind. Aztán megkötöttem a Cirókot, megfogatta velem a véknyát Az inszeminátor, és mindenféle nehézség és erőszak nélkül, szépen elvégezte a dolgát. iskolaszerű ivarzása volt a Ciróknak, és nagyon készségesen hagyta magát. Úgyhogy most lehet gyertyákat gyújtani az angyaloknak, hogy meglegyen a bociáldás. Három hét tűkön ülés következik, hogy elsődlegesen megtudjuk, megfogant-e. Mostantól három hónap múlva, ha megfogant, megvizsgálja, hogy vemhes-e.. Szóval lehet izgulni. smile hangulatjel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...