Litera-tomra

Na, délután részt vettem egy homloküreg tisztítással egybekötött szemgolyó polírozáson... Megcsináltam a reszelt tormát... Lemarta még a mennyezetről is a festéket! Viszont nagyon finom felöntőlevet kevertem hozzá. Tavaly csináltam egy csomó almabort, ami nem sikerült túl jól, de ecetnek szuper lett. Abból tettem egy kis vízbe, meg cukor és só került bele, ízlés szerint. Ezzel a lével öntöttem fel a reszelt, üvegekbe tömködött tormát. Közben a könnyeimmel küszködtem, annyira meghatott az egész.... Néhány óra múlva már az erősebb szagokat éreztem megint... Aztán az esti etetés-itatás után odaadtam a két gráciának a nyalósót. Egy egész nagy vályú vizet hagytam nekik, mert tutira besóznak! Két lyukat fúrtam egy fazékra, és felszögeltem egy olyan oszlopra, ami fölött tető van. Nagyon maszek kis sótartó lett! Beletettem egy egész szelénes sótéglát. Azért nem semmi ez a két jószág ott hátul. Mint Stan és Pan... de komolyan! A ló az ész, a marha meg az erő... Minden új dolgot félelemmel vegyes érdeklődéssel vizsgálnak. Ez abból áll, hogy a ló egy testhossznyival hátrébb figyeli, hogy mi baja lesz a tehénnek a vizsgált objektumtól. Bolond lenne ő odamenni, ha érheti az első esetleges ütés a tehenet is.... A tehén meg a lehető legmesszebbről, nyújtott nyakkal, hátrafelé ugrásra készen két centiről szaglássza a fazekat. A ló figyel... nem történik semmi baj... közelebb lép egy kicsit. A tehén kiszagolja a sót, és elkezdi szaporán lefetyelni... A ló közelebb jön. Megszagolja azért, hogy a tehén csak az ostobaságából adódóan nyalogat-e valamit, vagy tényleg érdemes neki figyelmet szentelni... És igen! Ez só!! Ő is elkezdi nyalogatni... Otthagytam őket az új elfoglaltsággal... egy fél óra múlva szomjasak lesznek úgyis! Aztán bementem, és befotóztam a tormát, meg ezt a kis fadobozt. Egy Edward-korabeli angol dobozt próbáltam lemásolni. Az áttört minták már két éve a szekrényben várták, hogy befejezzem a munkát velük. Tegnap végre rászántam magam. Már nagyon gyűlik bennem a dolgozzunk! De még egy-két napig kényszerpihenőn leszek. Muszáj regenerálódni! Lesz akkora hajtás hamarosan, mint még soha! De jó is az! Akkor szép az élet, ha zajlik...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...